Mehmetdogansmom sagmak asla azaltmaz. Meme ucuna ne kadar uyarı verirseniz beyin süt üretir. Doktorun tam olarak böyle dedigine emin misiniz? 3 saatte bir emzirirseniz eger azalır. 3 saatte bir sagarsanız eger azalır. Ne kadar coook emzirirseniz o kdr cok artar. Ve ne kadar cok sagarsanız o kdr cok süt üretilir. Mesele ikiz bebek anneleri iki meme aynı anda emildigi için iki bebeklik süt üretir. Hatta her emzirme sonrası boş memeyi sagmak bile inanılmaz süt üretir.. İg kullanıyorsanız bebek. Uzmanı var oradan dinleyebilirsiniz