MDLA uyanınca emzir ama yatak odasından çıkma televizyon ses gürültü hiç bir şey olmasın,mümkünse gunesligi bile kapalı sessiz ortamda emzir, sonra oturma odasına getir, ben öyle yapıyorum daha çok emiyor akşam oluncada ışığı yakmadan emziriyorum nettede yazıyor bu dönem böyle sağlık ocağındaki ebede demişti bana sessiz ortam olsun