Hnd Anneler bu ara çok yorgun hissediyorum kendimi. 6 aylık bebeğim var.. Hem o hareketlendi yoruyor hem bahar yorgunluğu he de karantina hamlığı.. Hepsi üst üste geldi.. Emzirirken kullandığınız bi vitamin var mı?
Leydi33 Hnd bende merak ediyorum son zamanlarda aşırı yorgun hissediyorum emzirirken bir zararı olurmu diye baslamadım bieşye 9 aylık bebeğim
AlmilaDoga Hnd ben hamileliğin ilk 3ayında pregnom isimli folik asiti kullandım daha sonra da doktorum regenesis max diye bi multivitamin verdi 3aydan sonra onu kullandım hep hatta emzirme döneminde de kullanabileceğimi söyledi
TalentedMom Leydi33 Hamilelikte çok vitamin kullandım zararı olmaz olsa hamilelikte doktorlar önermezdi
Nurhanalp Kızlar doktorum kırkım cıktıktan sonra 6 ay boyunca kulanmam ıcın pragna formula multivitamını verdı onu kullanıyorum şuan
Elaa4050_ Bende kızlar Allah yardımcımız olsun ben bide bişiy sorucam emzirirken vitaminlerin hepsi süte mi gider
Hnd Leydi33 evet 🙄 herşeyin fazlası zarar vitaminin de öyle ama doktora şuan gitmek imkansız hele de bunun için
TalentedMom Leydi33 vitamin zararlı bir şey olmadığı İçin problem olacağını sanmıyorum hamilelikte birden gazla vitamin kullandım ben alırken eczacıya emzirdiğinizi söylemeniz yeterli olacaktır malum doktora gidilmiyo bu süreçte