ikos58 Tugbakybzc suan 5.5 aylıgız hala kullanıyorum benım kurtarıcım oldu. Ilk 4 ay envaı cesıt gaz damlasını da yanında ek olarak kullandık ve bıogaıa da. Bu ay artık ıkısını de bıraktık sadece relactaz devam
Deletedmom090 Benim kızımda kolikti daha bu ay geçtik relectaza şimdilik memnunum ama 5 ay olmak üzereyiz belkide azalıyor bilemiyorum😂
ikos58 Tugbakybzc istanbul beyoglu bademlıkte ozel muayenehanesıne goturuyoruz Ahmet Asal cok memnunuz
Obirbalannesiii Hele ben nursy hayvers kullanıyorum faydasi cok cok vardı ve bigoia 2 gun vermedim bitti bende acaba düzeldimi merak ettim meğer çocuk o olmadan durmazmis iki gündür perişan olduk yarın ilk işim eczane koşup almak olucak
Bubu Ben relactaz kullandm ilk hafta etki etti sonra işe yaramamaya başladı ben de nurse harveys colex kullanmaya başladm çok memnunum şimdilik
Srpege Canım relactaz bir KOLİK ilacı değil çocuğunda laktoz intoleransı yani sütün içindeki laktozu sindiremiyorlar veriyorlar. Yani bebeğinde laktoz intoleransı varsa işe yarar yoksa yaramaz. Kala tahlilinde çıkıyor bu. Ama şöyle de bir ayrıntı var laktoz intoleransı koliği tetikliyor. Kala tahlili verdiniz mi laktoz intoleransı yoksa hiç kullanma o ilacı bize aylık 320 tl ye mal oluyor sadece o damla.