Arkadaşlar kusura bakmayın nolur malum hastaneye gidemiyoruz ama buradan sormak istedim yasayan vardır bilgi verir diye hakkınız helal edin sorum şu
dogum yapalı 3aya yaklastı ama duzensız lekelenme oluyor ıkı sefer dır 6 gun surdu adet mı degılmı bilemiyorum kafam karıştı