Mom34 9gun önce normal doğum yaptım. Çok fazla kanamam yok ama geçen gün içimden uzun et parçası gibi bir şey geldi. Pıhtı sandım ama pıhtı gibi yumuşak değildi hatta bir parçası içimde kalmış peceteyle tutup çektim anca geldi. Bunu yaşayan var mı internetten baktım bir şey bulamadım
tubatayfun Mom34 ben o parcalari icimden atamadim icin ameliyat olmak zorunda kaldim bence iyi icin temizleniyor ama yinede bi doktora gorunmekde fayda var
Reckless Mom34 bende yaşamıştım aynı şeyi etim düştü parçalandı içim diye ağlaya ağlaya doktora koşmuştumda meğer pıhtıymış 😁 Daha sert bildiğiniz et gibi oluyor ama korkmayın pıhtıdır o