SultannC ikinci doğumu zor olanda var kolay olanda.benım ilk doğum çok zordu korkmuştum bide.2.doğum daha bi zor oldu,erkek cocugu zor doğar derdi annem🤷🏻♀️3.doğumum 10dakika sürmedi😅Ama evde 8cm kadar açılmam oldu bile bile gitmedim hastaneye orda WC’ye cıkarmıyorlar dıye,Araya 4yıl girdi.4.doğum 2buçuk ay önce oldu.Bağırdım resmen benı sezeryana alın diye.canım kesildi sancıdan.Allah yardımcın olsun.Korkma 1.doğuran.ikinciyide doğurur🌸