betard Kızlar sezeryan sonrası korse kullanan var mı kaçıncı günde kullanabiliriz bi de önerebilceğiniz marka var mı ??
deletedmom1101 betard ben doktorumun kullanabilirsin demesi ile 3üncü gümde başladım 6 aydır yamuna korse kullanıyorum 😌 şiddetle tavsiye ederim 😌
Kuzumveben betard doktoruma sorarak kontrole gittigimde 6.gun basladim mutlaka tak korse tavsiye ederim
Melegmanjel Bende Doğumdan 3.gun kullanmaya başladım.normak korse taktırdı.yamuna korseye 3.ayda baslayabılırsın dedı.
zehirlizakkum Doktorum hastaneden çıkınca hemen takmami söyledi ama ben korktum sezeryan yaram acır diye. 3.gün taktım eczaneden aldım dolamali korserlerden keşke hastanedeyken taksaymişim beni ayağa kaldıran korse oldu. Ama doktor korseyi beğenmedi daha sıkı olmalı kopcali olanlardan kullan dedi ama korsenin bitiş yeri tam yaranın olduğu yere denk geliyor cesaret edemiyorum şimdilik dolamalı kullanıyorum kirkim çıkınca kancali olana geçerim
deletedmom1101 zehirlizakkum ben tülbent ile yara yerini sarıyordum biraz bi kaç kat sarınca korse acıkmıyor deneyebilirsiniz isterseniz 😌