Kizlar merhaba
Kızım dün 3. Ayını doldurdu 2. Ay aşıdan önce başlayan ishal ve ara ara fışkırtarak kusma bı turlu geçmedi ve asinin ertesi günü hastanelik olduk ateşi 39 a kadar çıktı serum ve fitil verdiler
her emzirmeden sonra yeşil sümüksü ishal olarak kaka yapıyor 1 aydır boyleyiz günde 6-7 kez yapıyor bugün son iki yaptığı kakasinda kan gördüm ne yapabilirim yardımcı olun aynı durumu yaşayanlar lütfen yazarmisiniz