Merhaba kızım on buçuk aylık anne sütü alıyor ek gıda başladığım günden beri sadece iki kaşık ya yiyor ya yemiyor napmalıyım🙄kaynanam çok üstüme geliyor sen çocuğa bakamıyon die kilosu da güzel kızımın devamlı eltimin çocuğuyla kıyaslıyor o ek gıda veriyor ilgileniyor sen aç bırakıyon ilgilenmiyon zorla ver diyo 😑