Merhaba kızlar bebeğim 13 günlük oldu. Doğduğundan beri kendi kendine gazını çıkaramıyor. Metsil verdi dr fakat kullanmayın diye özellikle söylediği için en fazla günde iki kere kullanıyoruz. Bebeğim uyanıyor altını değiştirip emziriyorum uyuyakalıyor. kendi kendine gazını çıkaramadığı icin kucağıma alıyorum gaz çıkarmaya çalışırken uyanıyor. Uyuyamıyoruz mecbur tekrar emziriyorum uyuyor tekrar gaz oluyor derken uyanıyor. Sürekli bu kısır döngüdeyiz. Gazını nasıl uyandırmadan çıkarabilirim yada nasıl kendi kendine cıkarttırabilirim.