Kızlar 4.5 aylık olduk sadece mama yediği için ek gıdaya erken başlamayı düşünüyorum. 5 aydan sonra yavaş yavaş tadım yaptıracağım. Tabak, kaşık, çatal, önlük, mama sandalyesi,meyve filesi bunları alacağım. Başka ne almam gerekiyor şu lazım bunu da al dediğiniz kullanıp memnun kaldığınız neler var ?