Kbrklc61 Hayırlı akşamlar arkadaşlar 3 ay 10 gunluk bı bebegım var 2 saattr bır acıkıyor sızce normal mı yoksa cok mu sık bu arada bebegım sadece mama ıle beslenıyor
zeynepin_annesi31 Kbrklc61 benim kızım da 3 ay 13 günlük canim ben mecburluktan 3 saat arayla besliyorum ama zar zor dayanıyor uç saate huzursuzlanarak bekliyor o saati 2 saat bence iyi kac ml ile besliyorsun 2 saat arayla verdiğinde
cge_14_2020 Kbrklc61 benim bebeğim 3ay 16 günlük sadece mama alıyor iki saatte bazen iki buçuk saatte besliyorum bende. 90 Cc veriyorum siz ne kadar veriyorsunuz
Minw Kbrklc61 Bizim de 3 ay 10 günlük 2 saatte bir 125 bazen 150 içiyor bazen elini ağzına götürüyor biberonu itiyor ama onuda bitirmeye çalışıyor bi yandan 🙄
Kbrklc61 zeynepin_annesi31 bu haftaya kadar 100 ml ıcıyodu doymamaya basladı suan 120 verıyorum 1 haftadır sen nekdr verıyosun canım
cge_14_2020 Kbrklc61 bende denedim acıkıyor diye 120 ama çok geldi sürekli kustu. Geceleri üç saate 120veriyorum.saglıcakla büyüsün minikler…
Cansubbk Benm oglumda 3 ay 14 günlük 3 saat arayla 60 65 cc zor yediriyorum hep oyun oynamak istiyo biberonu geveliyor biberon agzındayken elini agzına götürüyor ama gece uykusunda 3 saat arayla 90 cc bitiriyor ama gündüz uyanıkken yediremiyorum yemiyor🥴