Kızım 17 aylık olucak. Hala sadece anne sütüyle besleniyo. Asla bişey yediremiyorum. Etraftan sürekli bunu yap şunu yap şöyle yap yer diye öğütler alıyorum ama ben çocuğumu biliyorum. Ne mama olsun ne de başka bişey ağzına sürmüyo. Kilosu 9,5 kg bu aydaki bi bebek için bilmiyorum normal mi. Birde sürekli bişeyler istiyo katı gıda olarak eline veriyorum ağzında çiğniyo ve asla yutmuyo hepsini tükürüyo. Sürekli bu durumdayız. Sıvı olan şeyleri zaten asla yemiyo. Kafayı yemek üzereyim napıcağımı bilmiyorum.