cgdmzlm Merhabalar arkadaşlar Bebeğim 8aylık anne yanı beşikte yatıyor. (Beşiğine zor alıştırdım bu arada) ama bugün beşikte tutunup ayağa kalkmaya başladı. Bende düşer diye çok korkuyorum. Deneyimli anneler bebeğime nasıl bir beşik almalıyım güvenliği açısından, yardımcı olursanız sevinirim. Bu arada şuan da kiradayız Allah nasip ederse ekim ayı gibi taşınacağız o yüzden ayrı bir odası yok, çok masraflı bir yatak olsun istemiyorum 🙄
Aselyaa cgdmzlm en güzeli gerçekten oyun parkı kademeli ayarlayabilirsin düşme tehlikesi olmaz daha sonrada oyun için kullanirsin
Scorpionesi cgdmzlm biz park yatak aldık, İki kademeli oluyorlar, ilk zamanlar üst kademeyi kullandık, şimdi de alt kademeyi kullanıyoruz, derin zaten baya Bi, sıkıntı olmuyor. 11 Aylığız bu arada
Mom010 cgdmzlm oğlumun ayrı odası var hamak beşigimiz anne yanı sepet beşik vardı onlarda yatmıyo artık park yatak aldım memnunum 11 aylık oğlum
Sakura-chan cgdmzlm en güzeli park yatak kenarında ki fermuarlı kapısını da açınca uyanınca kendisi emekleye emekleye geliyor çok şirin 😂
Deletedmom056 cgdmzlm bnmde kızlarım 8 ay 13 günlük bizde korktuk ama bgün test ettik kızımız ayağa kalktı izledik aşağı bakmaya cesaret edemedi sonra kaynımın 1 yaşındaki oğlunu koyduk beşiğe oda cesaret edip aşağı bile bakmadı sıkılıncada annesini çağırdı beni indir diye bence acele etmeyin biraz bekleyin bizde öyle düşünüyorduk sonra vazgeçtik
cgdmzlm Deletedmom056 valla çok korkuyorum dün gece uyuyamadım sırf bu yüzden uyanır da ayağa kalkıp düşer diye 🙈
Busraeskin cgdmzlm park yatak al canım en güzeli 2 kademeli olduğu için küçükken üst te buyudukce alt kisimini kullanabilirsin benim kullandığım markası Elele baby çok memnunum çok araştırıp almıştım tavsiye ederim
Sibel_ismet Benim yavrum da 8 ayını yeni doldurdu ama oturup oynamayı kesfettigibden beri yüz üstü bole nadir dönüyor hep oturarak oynamak istiyor emeklemek için bi çaba da isterse sarfediyor ayaklarının üstüne bastiriyrum ama ayına göre 2 veya 3 kilo önde gidiyoruz pek fazla Tutamıyorum kollarim ağrıyor. Sizce emeklemiyor daha geç mi? Üzülme başladım bi taraftan hevesleniyorum nabayim
cgdmzlm Sibel_ismet her bebeğin gelişimi farklıdır ben de bazen başka bebeklerde gördüğüm şeyleri kendi bebeğimde görmediğim de kafaya takıyorum ama yapmamak lazım.. her bebek emeklemiyor direk yürüyor. Etrafımda çok örnek var bu konuda. Hiç böyle şeyleri takmayın. 🥰
zumramomm Sibel_ismet millet olarak emeklemeye takmış durumdayız.emeklemek gelişimde bir basamak değil canım bunu her çocuk yapmıyor evet çoğu çocuk yapıyor insan hevesleniyor ama emeklemeden yuruyende çok var.dolaplar daha geç kurcalanmis olur bu artı bence.benim kızım emeklemiyor ama yattığı yerden kalkıp oturuyor tutup ayağa kalkıyor sürekli yürümek istiyor emeklemeyi direk atliyacagiz yani.10aylik
Ndb cgdmzlm ben de başka annelerin tavsiyesiyle park beşik tercih ettim, özellikle ayağa kalkma dönemlerinde çok işe yarıyomuş kademeli olması nedeniyle ve daha uzun süre kullanılabiliyomuş
Sakura-chan cgdmzlm bu arada jokerde tripper yatak var . Sürekli indirime giriyor 200 yada 300 tl tavsiye ederim