Kızlar benim bir sonraki ay 4. ayı dolduracak ben de o zaman başlamayı düşünüyorum ama bilmediğim bir şey var o da 3 gün kuralinda 1 çay kaşığı, 1tatli kaşığı, 1 çorba kaşığı diye gidiyor ya 3. güne doğru. Bunları sadece 1 kere mi veriyorsunuz yani günde 1 çay kaşığı mi yoksa öğünde mi?