tubikk44 Bebeğim bugün 1 aylık uzayan sarılığı var 13-16 arası değişiyor iki gündür kulağının meme kısmında minik minik kızarıkların içinden sarı sarı akıyor sarılıkla alakalı olabilir mi yada başka bişey Dr bişey yapma sürme dedi ama nedenini açıklamadı
Melike09 tubikk44 canım benim kızımda da uzayan sarılık vardı. Testi normal çıktı. Anne sütü sarılığı dedi dr. Kulak akması vardı ama bu şekilde değildi. Dr sürme dediyse bekle biraz daha. Ya da başka bir dr götür için rahat etsin
Eda2808 tubikk44 hiç öyle bis duymadım sarılık konusunda bence onla alakalı değil enfeksiyon ve iltihap da olablr
zumramomm tubikk44 bizde sarılık geçirdik 3ay sürdü hatta hiç kulak akıntısı olmadı Dr a götürün canım.
tubikk44 YK2356 benimde pek bir Bilgim yok canım Dr korkulacak bişey yok bazı bebeklerde 2 aya kadar uzayabilir diyor pek bir açıklama yapmıyor haftada bir kontrole gidip ölçtürüyoruz
tubikk44 zumramomm baya uzun sürmüş canım sizin Dr korkulacak birşey yok diyor ama insan genede korkuyor sağdan soldan yok karaciğerine yok beynine zarar verir diyorlar inşlh en kısa sürede atlatırız
YK2356 tubikk44 bişe sürme elleme de temiz tut mümkün olduğunca bana sorarsan iltihap banyodan bile olabilir eğer çocukta huzursuzluk ateş emmeme varsa lütfen tekrar başka bi doktora danış 🤗
YK2356 tubikk44 yok panikleme anne sütü sarılığı 17 nin altındaysa tehlike arz etmiyor ama ne kadar kısa sürede geçerse o kadar iyi insallah tez geçirirler