Herkese Merhaba, 20 günlük bebegim var, doğumdan sonra ilk günler sanırım sütüm az geldiği için bebeğim emmeyi reddetti ben de sağarak kaşıkla verdim onu da zar zor uyandırarak hem sarılık olur korkusuyla hem de doktor kontrolünde dr. 300 Gr kilo vermiş sütünü sağ biberonla ver ama önce memeyi dene demesiyle biberonla verdim.suan sütüm çok iyi geliyor .20 gündür memeye dönmediği için tekrar biberonu çıkarttım hayatımızdan 2 gündür siringayla parmak yönetimiyle veriyorum ama hala emmiyor ağzında memeyi bekletiyor ya da çok ağlıyor.sizce şırınga yöntemiyle kaç gün daha sabretmeliyim.memeye döner mi, tecrübeli anneler fikir verin