18 senedir bu hastalığı çekiyorum en çok zorlandığım dönemdeyim oda cocuklarımın küçük oldugu dönemler diğer iki cocugumda astımım tuttugu gün ilaçlarımı içemezdim gece uyanamıyorum çünkü şimdiki eşim çok yardımcı ama oda haftada birkaç gün babasının yanına refakatçi olarak kalıyor oda iç yat diyor ama ona içtim diyip içmiyorum sadece nebul (hava mak.) kullanıyorum o yokken o varken hapımıda içip yatıyorum geçen gece bebeğim yanımda sandım bi baktım yere kadar gitmiş uykusunda emekleyerek (yerde yatıyoruz) döşekten ağaşı indirmiş kendini bi uayndım baktım cocuk yatağında yok sonra baktım halının üstüne gitmiş çok zoruma gitti hastalık yordu artık tedaviside yok ilaç iç komalık yat😏😏varmı benim gibi bu mevsimde çeken bunu 😔😔