Seramsera Arkadaşlar evde açıcı ve saç boyası yapan varmı bekleme süresi ne kadar açıcının ondan sonra boya sürülüyormu hemen
Yigitkomuz_ Seramsera bende isyrm cesaret edemiyrm ya youtubede var çok güzel ışılti yapanlar ama yapamam diye yapmiyrm 😂
mikelenjelo35 Seramsera saça göre değişiyor .doğumdan sonra doğal saçıma sürdüm resmen turuncu kızıl gibi bişey oldu oysa doğal saç boya yoktu.bi bölgesi acacaksan yap ama bütün saçına sakin ypma
Deletedmom056 Seramsera Bn yaptım saçlarım yandı yün gbi karışıyor saç kremsiz mümkün değil taranmıyor
Nisarabia27 Ben güya yapmaya çalıştım 🙄🙈 iki hafta oluyor oryal aldım netten ayyy olmadı ya kızıl gibi açıldı rahat 40 dk beklemişimdir allahtan sadece uçlarını yaptım nasıl olucak diye yapamdım olmadı yani benmi beceremedim bilmiyorum 🤷♀️
1ogretmenanne Saç yapısından yapısına değişir , saç rengine göre de çok uzun beklemelerde saç da yipranmalar meydana gelir , sürekli kontrol edilmeli
yesilll Loreal sunkiss jelly kullanıyorum. Tüm saça değilde parmaklarımla saç aralarına sürüp kurutma makinesiyle kurutuyorum. 3-5 sefer sonra sanki güneşte açılmış gibi doğal oluyor. Röfleli gibi. Örtülü değilseniz kurutma makinesi yerine sürdükten sonra güneşe çıkınca da açılıyor.
Nisarabia27 Elifinannesi101019 e nasıl açıcam peki ben bu saçı tekrar diyorum oryal denesem masıl olur ki 😁kafamda saç bırakmayana kadar deneme yapıcam ben bu gidişle bana fikir verin nasıl sarışın olurum 🤣🙈
Gizgiiiz Nisarabia27 Bence kuaförde açtırmalısın ama öncelikle belirtmek isterim sarı çok zor olur 5 ay önce siyahtan açtırdım açık kahverengi yapabildiler saçlarımı anca yandı bütün saçlar 😒 Ben yapsaydım sanırım kel kalırdım
Elifinannesi101019 Nisarabia27 bi daha denersen yolunmuş tavuk gibi olur 🤦🏻♀️ tecrubeyle sabit aradan biraz zaman gectikten sonra boyayabilirsin
Nhy Eğer saçınızda hiç boya yoksa extra blonde deneyin derim yıllardır kullanıyorum gayet memnunum tabi açık kumral saçım doğal bir sarı yapıyor 28 yasındayım bu şekilde saçımın rengini açtım hep hiç boyamayı düşünmedim çünkü bana çok zor geliyor :))
Nisarabia27 Gizgiiiz hadi ya e yapanlar nasıl yaptırıyor peki ben anlamadım şimdi ben zaten çok açık bi sarı istemiyorum bana yakışmaz küllü kumral tonlarında istiyorum benim bildiğin bakır rengi oldu 🙄🤷♀️
Gizgiiiz Nisarabia27 eğer saçında hiç boya yoksa olabilir ama genede kuaför şart ama boya varsa turuncu oluyor zamanla yapabilirsin açtıra açtıra
Mrvdmrhn Boyalarin yaninda verilan oksidanlarla ayda bir saciniZi acin hem yipranmaz fazla hem saciniz daha dogal gorunur . Kullandikca saciniz hep birer ton açılır . Oriel saci cok fazla yipratiyor ve kullaninca uzerine boya tutmaz . Tutsada akar