Simgee Bebeği uyandırmayın ben 20. gündem sonra uyandırmadım. Ama 4 saati geçirmedim uykusu derin olduğunda uyurken biberonla süt verdim. İki saat kuralı artık yok zaten eğer sarılık tehlikesi gezdirmediyse. Doktorum bana 10. gününde uyandırma bebeği dedi ama dediğim gibi sarılığımız olmadı ve bebeğimin kilosu iyi. Emzirme Aralık’ları genel olarak bunlara bağlıdır. 🤗