Tugbaca 26 günlük anneyim göğüslerim ilk baştaki gibi sert değil yumuşak süt geliyor mu anlamıyorum normal mi bu
TalentedMom Tugbaca süt inince yani dolunca sertleşir Bebek emince yumuşar boşaltır göğsünü hatta sık memeni süt geliyorsa sıkıntı yoktur
Gulsum71_ Tugbaca benimde gögüslerim yumuşak sikinca süt geliyor birde bebeginiz emerken gögüsleriniz sizliyorsa sütünüz vardr
Aysimayyy Tugbaca ilk başlarda taş gibi olur fazla süt olur daha sonra bebeğiniz doyacağı kadar süt olur. Yumuşaması süt olmadığı anlamına gelmez ztn siz siyah kısımı sıkarsanız olup olmadığını anlarsınız.
Matmazel34 Tugbaca bundan sonra hep yumuşak olacak göğüsleriniz hatta 5 aydan sonra bende hiç süt birikmesi olmadı. Sadece süt dolunca sertleşecek sertleştiğinde emzirin veya sağın çok rahatsız eder sizi.