Karadutunannesi_ Bana emzirme esnasında sağmamı söylemişti. Çünkü tek göğsü emerken uyarım olduğu için süt sağımı tetikleniyor; daha fazla süt boşaltma imkanı doğuyor. İlk bir ay, 45 gün çok yoğun süt miktarını arttırmaya oynadık biz; emzirme, iki göğsü de makina ile tamamen boşaltma, artan sütü de eds ile bebeğe verme vs. Zor bir süreç ama geçiyor, süt arzını yükselttikten ve bebek de biraz güçlendikten sonra, harika emiyor ve bunların hiçbirine gerek kalmıyor.
Sütünüz az mı endişesi hep olur, sağıp bakmak ve çişli bezlerin sayısı bir göstergedir. Kolaylıklar dilerim.