Ben de uyku eğitimi diyecektim ama linç yerim diye korktum neyse ki söylemişler. Uyku eğitimi verin arkadaşım ağlayacak, uyumadığında ağladığı gibi huysuzlanacak, direnecek yeni bir düzene alıştığı için tepki gösterecek. Kolik bebekti oğlum. 7,5 ayda koliği geçti. 8. Ayda eğitim aldım. 1 aydır mışıl mışıl uyuyoruz.
Evet ağladı çok ağladı ama alıştı.
arada düzeni bozulduğu oluyor diş dönemi atak dönemi. Ama genel anlamda akşam yatırdığım sabah kalkan bir oğlum var.🙏