Aycaa bende senin gibi yaptım İnan cok zorluk cektim gece gündüz karanlıkta uyudu cocuk şapka takıyodum gözleri kapalıydı daha cok uyuyordu şapka olmazsa uyanıyodu artık büyüdü alıştırayım dedim gece gözleri açık olsun uyanıp bakıyodu neyseki çabuk alıştı gündüz bile olsa gözlerini örtmeden uyutabiliyorum 9 aylık