Arkadaşlar 21 günlük bebegim var plesanta yaşlanmasından dolayı kilosu küçük doğdu 2535 gram olarak ve erken de doğduğu için emziremedim hastanede hemşireler bile 1 gün boyunca çabaladı ama emmedi 1 gün aç kalinca hemşire mama verelim mi cunku kilosuda düşük dedi bende vermek istemedim sutum var diye sütünü sagdim verdim göğüs ucum hiç yok emzirme göğüs başlığı aldım oda bebeğin ağzına çok büyük geldiği için ememiyir ama gogsumude tutamiyor mecburen 3. Günü mama ya başladım çünkü sürekli sayarak yetistiremiyirum nasıl bir öneriniz olur acaba göğsünü aldığı zmn ağzında bekliyor hiç tepki vermiyor sonra kafasını sallayıp göğüs ucunu bulamayınca ağlıyor mecburen mamayı veriyorum kilosu az olduğu için aç bırakarak emmesini bekleyemiyorum lütfen yardımcı olun