Aysekrmz aslında zeytinyağıda kullanılabilir ama şöyle asidinin çıkarılması lazım. zeytinyağını sos tenceresi gibi ufak bir tencerede dumanı çıkana kadar ısıtıp soğumasını beklerseniz o yağı kullanabilirsiniz. Ben mesela o şekilde yağı poposuna bile sürüyorum hafif bir pişik olduğunda. Bu şekilde kullanılmasını doktor tarif etmişti.