İyi akşamlar hanımlar. Bebeğimin bacağında iltihaplı sivilce gibi bişey çıktı biraz panik haldeyim tecrübeli anneler yardımcı olabilirse çok sevinirim. Üç ay 20 günlük kızım sol bacağında çıktı. En son ikinci ay aşılarında sola aşı yapıldı. 20 gün önce de üç ay özel aşıları oldu ama o sağ bacaktan vuruldu.
İkinci ay aşılarını üzerinden çok zaman geçti yinede böyle olması normal mi? Bilen varsa birşeyler diyin bana nolur