sevgi91 arayıp bi sor istersen bazı sağlık ocaklarında kan tahlili yapıyorlae çünkü. Ama laboratuvarlara gönderiyorlar sonuç bi gün sonra çıkıyo oyüzden. Biz o kadar çok verdikki artık elinden alamıyorlardı oyüzden topuktan almışlardı. Elinin üstünden alınan daha iyi sanırım damardan oldupu için