Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 😊 Benim bi bebeğim var 9.5 aylık. Kurban olurum onaa, babası içerde uyutuyo da özledim 🙈
Neyse konuya geleyim, doğduğu günden beri emzik kullanıyor, ben yaşından sonra bırakmasını istiyorum. Nasıl bıraktırabilirim acaba? Bu arada sadece uyurken veriyorum gün içinde hiç vermem.