Deletedmom276 Ozge-123 sütüme geçer endişesi ile ne hamilelikte ne de doğumdan sonra boyatmadım. Beyazlarımın çok olmasına rağmen.
Ozge-123 Deletedmom276 evet bende endişelendim internetden arastrdm braz boyatilablr sütle alakası yok diyor ama yinede kararsz kaldgmdan birde fikir almak ist3dim
Deletedmom276 Ozge-123 boyayanlar da var boyatmayanlar da, ben boyamamayı tercih ettim, deodorant bile sıkmıyorum 🥴