Ca_nmo67glum Kıızm 7 bucuk aylık 7 kilo. Son 3 aydır kılo almıyor cok kafaya takıyorum.. Cok mu zayıf goruntusu zayıf cunku doktora gittik tahlil VS yaptı bır sey yok deıd
Deletedmom145 Ca_nmo67glum guzel normal bence kilosu canim.ek qida aliyomu bebiş?Boyu ne kadar? kaç haftalik ve kaç gram jaç sm doģuldu? Dönme firlanma sürünme emekleme tam oturmasi varmi nasil?
Ebrudefne- Ca_nmo67glum benim kızım da 7 aylık şuan en son 6 aylıktı tartildik 9 kilo doktor bir sorun yok diyorsa öyledir ..
Ca_nmo67glum Deletedmom145 evet alıyor ek gıda.. Ama bagırsak tembelliği oldugu ıcın fazla veremiyorum.. Donme yok oturma var
Ebrudefne- Ca_nmo67glum valla eline ne geçse yiyor biraz eşimin tarafına çekmiş pütürlü falan dinlemiyor maşallah diyim de 😊