@Masalolcu Kızımdada vardı. Karbonat, zeytinyağı herşeyi denedim. Tarak elimde dolanıyordum geçmek bilmiyordu ve zaman ilerledikçe kalın tabaka haline döndü. Mustelanın konak giderici kremini ve biodermanın konak giderici kremini aldım şampuanlarıyla birlikte. Çocuğumun kafasında kaşıntı yaptılar. Gece uykusunda kaşırken kanatıyordu yavrum. Sonra kendi haline bıraktım. 6 aylık olduğunda kendinden geçiverdi. Acele edip iki ürünüde ardarda (1 gün arayla) denedim bence hata yaptım çünkü belki biri iyi gelecekti 🤷🏻♀️ Doktorumuzda demişti sadece yağ sürüp yumşayınca tara ve zamanı geldiğinde kendiliğnden yok olacak diye. Kızımın cildi çok hassas her ürünü kullanamıyorum, egzemaya yatkınlığı var, konakta çok uzun süre bizde vardı.