Hanımlar bütün işleri bitirdim eşimin yanına gittim oturuyoruz beraber ben buna yoruldum dedim eşimde bana naptın ki yoruldun dedi ben başladım saymaya yemek bulaşık banyo tuvalet evin süpürgesi çamaşırı vs gibi saymaya devam ettim 😊 eşim ne var ki bunda bende yaparım dedi iyi yap dedim kalktı mutfağa gitti galiba orda uzun uzun düşünme vakti oldu 🤔🤔
Sonra geldi sen haklısın dedi bütün evin yükü sende bende eeee sen hala ne konuşuyorsun dedim naptın falan diye 🤦♀️
Yani bütün gün evde onlarca işi yaptıktan sonra ne yaptin da yoruldun cevabı alan var mi benim gibi
Bu arada eşim sagolsun her konuda destekcimdir ama ev işinde kolayına geleni yapar 😂😂