Seymagirgin Kızlar 5aylık emzirebildim cocugumu sütüm kesildi ve çok ilginç sütüm geliyor kaynanama sordum emzirme sakın zehirlidir o dedi
Sariiannee Seymagirgin Oğlum dört buçuk aylık iken emmeyi bıraktı ama oğlum 10 aylıkken hala göğsümü sıkınca süt geliyordu normal 🤷♀️
Cinareymen Seymagirgin zehirler diye şunun için demiştir kesilince orda süt birikti o süt acımıştır biraz sağ ondan sonra Bi damla tadına bak bence. Bende sütten kestim bazen duştan sonra süt geliyor ama rengi suyla süt arası çok acımtırak kokusu bile farklı onu kastetmiştir belki
Nisarabia27 Ya saçmalamasınlar niye zehirli olsun memenden ne akıcakmışda zehirli olsun ya bu kaynanaların ilginç yorumları şimdi bi doktora sorsan sana diycek ki bol bol emzirde aütün çoğalsın doktora sor kuzum
Nisarabia27 Seymagirgin nasıl yani kaynanan yenimi doğum yaptı ayyy anlamadım beynim error verdi şuan 😆🤷♀️
Seymagirgin Nisarabia27 hayır kaynanamın en kucuk oglu benm eşim 26yasında 😂 cocuk sevgısınden oluyormus bazı ınsanlarn hıc kesilmezmis doktor demıstı😂
Deletedmom187 Seymagirgin kaynananız bebeğinizi emzirmiş olabilir mi? Geçen bir iki post görmüştüm böyle
Nisarabia27 Seymagirgin hmm anladım tabi ama o farklı bi durum sizinki farklı peki doktora sordunuzmu ne dedi
HnfHm Aslında kayınvalideniz biraz yanlış da olsa doğru bir şey söylemeye çalışmış. Memede biriken sütte sodyum oluşur bebek de bunu emmek istemez tadı acıdır, emzirme danışmanları bu sütün sağılıp dökülmesini üretilen yeni sütün verilmesini söyler.
RavenC Seymagirgin ne güzel fırsat işte emzirmek istiyorsanız devam edin ağız kısmını sağıp arın süt asla zehirlemez
Nisarabia27 Seymagirgin anladım canım aile hekiminize telefon edip sorabilirsiniz yardımcı olucaklardır