Merhaba arkadaşlar bebeğimin alerjisi olduğunu uzun zaman önce anladım ve katı olmasa da Diyet yapıyordum, evelsi gün yediklerimden Farklı olarak fındık ve yumurta yedim, bu sabah kakamızda kan vardı… salı günü kandan alerji testi yaptırmaya gideceğiz. Kakada kan olunca alerjisi ileri seviyede mi oluyor arkadaşlar bilgisi olan var mı ve bu süreç ne zaman bitecek bu arada sadece emiyor kilomuz vs normal deride de az miktarda sivilce tarzı döküntüsü var gözde kol ve sırtında bunun için advanten kullandık ama Bırakınca tekrar çıktı … 1 ay sonra ek gıdaya geçeceğiz ve çok üzülüyorum çocuğuma 🙁