Deniss99 cnm bnde bebeqimin ikinci ay aşısını 2.ay 17 qunlukken yaptırmıştım bebeqim ilaç kullandığı için ebemiz yapmadı ilaçları bitsin bikacqun qecsin öyle yapalım dedi bı sıkıntı olsa söylerler diye düşünüyorum ama yinede ebeyi arayıp sorabilirsiniz ben bı sorum olduqunda arıyorum soruyorum içinde şüphe kalmasın sende sor istersen için rahat etsin