Husnemahir anne sütü zenginleştirici kullandım ben bebeğim prematüre olduğu için ama onu anne içmiyor sağdığın süte karıştırıp biberonla bebeğe veriliyor prematurelerde bile uzun süre kullanılmıyor. Biz 15 gün kullandık sonra doktorum bıraktırdı hatta kutuda biraz kalmıştı bitene kadar vereyimmi dedim hayır kesinlikle vermiyorsun dedi.