Annekeki sabır tabi 4 tremester olarak geçiyor ilk 3 aylık dönemde yani kendini hala anne karnında zannediyor bakalım 3 aydan sonra bi düzenimiz olur inşallah çok da belli bi rutin beklememek lazım her gün yeni bir huy emiyor, emmiyor, uyuyor, uyumuyor bi gün daha gazlı bi gün daha rahat yaşadıkça tecrübe ediyoruz ilk bebek olunca insan daha tedirgin oluyor inşallah geçecek