Gulsum71_ Sevgili anneler kizim bugün 2 aylik oldu ama okadar huysuzki sürekli agliyor uyutuyorum birden agalyarak uyaniyor gazini çikartim alti temiz karni tok ama agliyor bu ayda bebegi böyle olan anneler lütfen yardimci olurmusuz
asltrk0 Gulsum71_ 2 ay 2 günlüğüz bizde aynı durumdayız malesef ama atak dönemindelermş yani büyüyolar ondan dolayı 🥰 sabredicez geçicek zamanla inşallah 🤲🏻🥰
tufey2017 Gulsum71_ aynı durum 2 aylığız gece bire kadr uyumuyor sürekli emmek istiyor aç dieye mama veriyorum yine emmek istiyor hep bi mız mız uykuya dalamama 😣
Gulsum71_ tufey2017 kizim da gece birlere kadar uyumuyordu ama hiç bugünki kadar huysuz olmamişti agliyor sürekli emmekte istemiyor
Gulsum71_ Emin_e gazini çikartiyoruz karnina masajda yaptim ayaklarini toplamiyor gazi olsa ayaklarini karnina topluyor bugün böyle çok agloyor huysuz teşekkür ederim cvbniz için
Emin_e Gulsum71_ rica ederim, uyuyamadigi icin de huysuzlaniyor olabilir… ortamını degistirin bir de buzuki orhan diye muzikler var onlari duyunca da sakinlesiyor
Lola Benim Kızımın 2 aylık olmasına 10 gün kaldı ve aşırı gazlı😞 ilk kızım kolikti, bu Kızım da çok gazlı. Ne denesem karnı davul gibi 😣😣😣 alerji olabilir mi diye düşünüyorum artık😔
Songultugra Lola kımyonlu çay iç cnm 1 2 çay kasıgı bebeğe de ver bnm oglumda çok gazlı en iyi gelen sey bu
Gulmrt Gulsum71_ büyüme sancıları bunlar annesi bu günlerde sana biraz daha fazla ihtiyacı var. Kucağında olmak için ağlıyor sadece bu huysuzluktan sonra gözle görülür değişimleri olur harika haftalar kitabı var edinebilirseniz çok güzel anlatıyor bu dönemleri ♥️
Songultugra Lola karnına masaj yapıyormusun ayaklarını da bisiklet çevirir gibi cevir bide yediklerine dikkat et gaz yapıcı seyler yeme Bn gaz damlası da kullanıyorum ama tabıkı bunların hepsi Bi nebze tamemen geçirmiyor maalesef büyüdükçe geçiçek sabırrr
Gulmrt Gulsum71_ inanın geçiyor 3. Ayda biraz rahatlama oluyor tabi zaman zaman kuduruyo benimki yine ama o ilk 2 ay gibi değiliz çok şükür. Siz onun nasıl rahatladığını anlamışsınızdır rahatlatmak için neyi seviyosa onu yapın. Mesela kızım altını açınca baya bi rahatlıyodu ağlamayı kesiyodu. Çok sıcak giydirince de huzursuz oluyorlar evinizin derecesine dikkat edin. ♥️
Gulsum71_ Gulmrt evimin isisi normal bugün böyle çok huysuz benim kizimda altini açinca rahatliyor alt kiyafetini çikarinca çok rahatliyor
Muhendisannee Gulsum71_ merhaba kolay gelsin oncelikle:( bebeginizin gaz cikarabiliyo olmasi gazi olmadığı anlamina gelmiyor maalesef ki. O yuzden muhtemelen gaz sancisindan sicrayarak uyaniyor. Geceleri degil ama gunduzleri yanindayken yuz ustu yatirirsaniz daha rahat uyuyabilir. Bu surec gecici merak etmeyin 🦋
Gulsum71_ Muhendisannee bilginiz icin teşekkürler ama benim kizim kundak yapmayinca uyumuyor yüzü koyun yatmazki
Muhendisannee Gulsum71_ anladim kundakla zor tabi ben de sırt ustu yatirdigimda kundak yapiyordum ama yuz ustunde sicrayamadigi icin yapmamistim ve cok rahat etmistim ondan dedim.