GizemElf Kızlar Hm ürünleri esniyor mu ? Kızım 14 aylık 13,5 kg kaç beden almalıyım? https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0734027004.html
Doruk12 GizemElf jarse bu modeli bizde de aynı kumaştan hm ürünleri var esnek rahat Bi kumaş ben olsam 98 alırdım üstü rahat giydiriyorum biraz 14 aylık bizimki de 😊
Deletedmom201 GizemElf yok hayır esneme yapmıyor ama bu ürünün yakası geniş yaka. Kızım 10 aylıkken 75 felandı sanırım boyu ve ben kış boyu giysin diye 80 cm olanı aldım 9-12 aylık. şu anda 18 aylık 13.5 kilo 83 cm tam oluyor bu bluzlar (9-12) hatta biraz kollardan küçük gelmeye başladı. Boyu eğer 80 cm’den büyükse 9-12 almayın.kilosuna göre değilde boyuna göre bakın çünkü hmnin kalıpları geniş zaten. 80dan büyükse 12-18 ay bedenini alın onlarda 86 cm
Oozzee Ben doğduğundan beri oğlumu H&M’den giydiriyorum, neredeyse bütün dolabı oradan diyebilirim. Esneme vs hiç olmadı şimdiye kadar, ben çok memnunum. Alırsan pişman olmazsın bence. Oğlum 16 aylık bu arada👍🏻
Oozzee Fatma60 İnan bilmiyorum canım🤷🏻♀️ Benim evimin yanında H&M var, gidip oradan alıyorum her zaman. İnternet alışverişi de yapmadım hiç.
Mnli Fatma60 kendi sitesinde indirim oluyor zaman zaman hesabını bilen anne var instagramdan takip edin indirimleri paylaşıyor
Nghn Fatma60 evde kullanılmayan her türlü kıyafeti götürdüğünüz zaman 1 poşet kıyafet karşılığında %15 indirim veriyor. Geri dönüşüm kampanyası. 😊
Doruk12 GizemElf altı 92 alabilirsin canım çok açık olmaz bence kilosu da var çünkü bebeğinin 😊 üstü 98 al 👍 seneye de giyer 😊
GizemElf Oozzee bende 92-98 arasında kaldım diyorum ki koşuları 98 mi alsam tayt ve tişörtleri 92 alsam em azından koluları seneye de giysin diye bilemedim canım ya
GizemElf Doruk12 tamam canım çok sağol tişört 92 98 mi sence? şunları almayı düşünüyorum sence hep aynı ton olması kötü mü olur https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0734027004.html https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0714714005.html https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0795784003.html
Doruk12 GizemElf biraz büyük olsun diyorsan 98 al canım hm ürünleri çok uygun değil sonuçta uzun süre giyebileceği kalitede seneye de giyer hiç bozulmadan boyu da uzunsa bebeğinin. Minyon tipli ama kiloluysa da 92 al 😍 hepsi çok güzel yıkayınca da kolaylık olur güzel tonlar takım gibi giyer ben de yakın tonlar alıyorum hep.
GizemElf Doruk12 tamam canım çok sağol şimdi herkes hep aynı almışsın demesin diye bir soriyim dedim minyon sayılmaz canım 😅
Doruk12 GizemElf sonuçta farklı yani kısa kollusu uzun kollusu ve taytı yani 😁 kime ne, senin içine siniyorsa al bizim de hep aynı tonlarda her şeyimiz. İstersen üst gruptan birini iptal et Bi alt Bi üst gruptan al 😊 önümüz yaz mesela kısa kollu kullanışlı olabilir 😍 altını tam bedeni alıyorum ben hep üstünü büyük alıyorum göbüş falan rahat etsin diye salaş Bi de rahat ediyo.
Mnli GizemElf bebeğime hamileyken toprak tonlarında beşli set almıştım hem üst hem alt birbiri ile de uyuyor iki günde bir üstünü değiştiriyorduk sonra başka bir tulum giydirdim kayınpederim dedi ki hele şükür çocuk bir aydır aynı kıyafetle 😂
Hazal89 GizemElf ürünleri çok güzel h&m bende çoğu elbisesini alıyorum tam ayına uygun hatta bir iki ay daha fazla giyiniyor sağlam ve esnek