aysegullerg Merhabalar, bebeğim 2 aylık ve sallanarak uyuyor ve sürekli sallanmak istiyor bizde elektrikli salıncak arayışına girdik kullanan var mı hangi markalardan memnunsunuz? Çok sağolun 🌸
Deletedmom318 aysegullerg Ben baby plus wind almıştım. Memnundum orada uyumuyordu tabi ama gün içerisinde işlerimi rahatça hallediyordum
Akademisyenanne aysegullerg baby plus kullaniyoruz biz de. Emzirmeden sonra koyuyorum kendi kendine uyuyor.