Habibe2746 42 günlük bebeğim var 2 gündür tuvaletini yapmıyor bezini her açtığımda genelde idrar var uyanık olduğunda hep ağlıyo memeden ayrılmak istemiyo sürekli gaz çıkarıyor. Ne yapmam gerekir ?
Sahreyldrm Habibe2746 zorlanmiyorsa ve emziriyorsanız 10 gün normal sayılıyor benim kız da 2 aydan beri haftada 1 yapıyor
Saadetkaan Habibe2746 anne sutu aliyorsa 10 gune kadar normal dedi bizim doktorumuz bizde anne sutu aldigimiz zaman oyle yapiyordu kakasini