Kızlar 50 günlük bebeğim var ilk ay sürekli gögsümdeydi sık sık emerdi şuan 5 dk enfazla 10 dk emiyor vede emme aralığı uzadı bide enson emdiği göğüsten veriyorum birdahaki emişine yine kısa tutuyor ve göğüslerim tamamen boşalmıyor emdikten sonra her sıktığmda süt geliyor başta emdiği kadar çok gelmesede dip sütü alabiliyormu acaba bebeğim aklımı çok kurcalıyor