Deletedmom265 eğer ek gıdaya geçtiyseniz son öğünü verdiniz ya diyelim, uyumasını beklemeden yatağa koyun. İlk zamanlar bunu emzirerek destekleyebilirsiniz. Gece iyi bir uyku almasını istiyorsanız, gündüz sallamadan kendi kendine uyumasını sağlayın. Oğlumdan örnek vereyim, 7 buçuk aylık. Sabah kahvaltıdan sonra gözlerini ovuşturup ağlar gibi mızmızlandı. Uykusu olduğunu anladım, kucağım alıp sarılıp yatağına bıraktım. Götürene kadar eee- pış pış yapıyorum. Dönüp kendi uyuyor sonra. Bunu ilk zamanlar yaparken biraz ağladı. Ama maksimum 2-3 dakika. Sonra uykuya geçti. Çünkü biliyorum uykusu var ve yatağında yaptığı uyku ağlaması. Tabi bunu yaparken altı temiz mi emin olun. Tok olsun. Gündüz 2 kez kendi kendine uyumasını sağlayın. 6 aydan büyükse. Zaten ben öğleden önce 1 saat, öğleden sonra 1 saat uyutuyorum. Ama bazen akşam 6-7 gibi çok uykusu geliyor.( 6-7 erken bu arada tamamen gece uykusuna geçmesi İçin. ) uzmanlar 5 ten sonra tekrar uyutmayın diyor. İki bebeğim var hep böyle yaptım. Gündüz desteksiz uyumaya alışınca gece zamanla uyanmazlar