Gayeefe Kızlar zıp zıpa koydum ama ayaklarını yere değdirmedik ayarlanabiliyor 4 ay 17 günlük erken mi ? https://hizliresim.com/76bRD6
gvnkbr Gayeefe 6aylik bende dün yurutece koydum çok mutlu zaten artık oturmak kesmiyodu ama bacak arası ağrır diye endişe ediyorum ben hemen geri alıyorum çok mağdurum 🙄
Hirarzu Gayeefe bir fikrim yok canım bende burada bekliyim benim de kızım 4 ay 13 günlük almayı düşünüyorum ama erken mi değil mi bilmiyorum
My_son Gayeefe canım erkek bebeklerde onermiyolar diye biz almadik doktor da almayin dedi ama bence boyle olmamis en azindam yere degsin ayaklari boyle surekli sarktigi icin cani acir ayağı da siser bez bolgesine de cok baski yapar
Gayeefe My_son bende ayakları agırır diye düşündüm 😬 yürüteci önermiyorlar evet hopbalayı doktorumuz alabilirsiniz demişti öyle almıştık ozman az daha büyüsün ayakları yere bastırıp bindireyim aceleci davrandım galiba. 😀
My_son Gayeefe soyle dusun yani tamamen basip kalkmasa bile yere degsin sarkmasin cocuk bacaklarina fln sisme agri yapar bence yani sarkinca bez bolgesi de yapisir agri yapar
Deletedmom196 Gayeefe erken diye Düşünüyorum. Çünkü daha vücudunu dengede tutamıyor. Bütün yük kalçasına biniyor bu durumda. Doktorlarda öner miyor
Gayeefe My_son evet Yaa ben bacakları agırır diye bastırmadım diğer türlü askıda kaldı şimdi düşündüm de
Yagmurmert Gayeefe ben çocuk ortopedisti kızımın doktoruna sormuştum. Yürüteç vs gibi şeyler önermiyolar ilk adım yürüteçleri var tutup sürüyorsun ondan almıstık e bebekten