Bebeğim 4 aylık… gündüz salonda beşikte sallanarak gece de yatak odasında bazen emerek bazen de sallanarak uykuya geçiyor… ancak bu sallanma hem onu hem beni mahvediyor🥴kaliteli uzun uyuyamıyor bence ben de tanımdan ayrılıp bir iş yapamıyorum maalaesef… bunu başarabilen anneler varsa nasıl bir yol izlediklerini paylaşırlarsa çok sevinirim.. artık 5. Ayda bunu yapmak istiyorum inşallah🤲🏻