55eren55 Bebeğim 3 ay 10 günlük anne sütüyle besleniyor günde 3 4 defa büyük abdestli bezini alıyorum normal mi ?gelişimi kilosu da iyi bu ara da
Talha2020 55eren55 sadece anne sütü ise normal dedi bize doktorumuz endişelencek bişy yok 10 güne kadar normal dedi