İkiz bebeklerim var.Kızım suyu çok sever lıkır lıkır içer.Oğlum hiç içmez.Uyurken veriyorum bazen bir yudum alıp su olduğunu anlayınca kabul etmiyor.Kaşıkla veriyorum gargara yapıyor🤦🏻♀️ Ek gıda da alıyorlar.İçi yanacak çocuğun susuzluktan.Ne yapmalıyım tecrübesi olan var mı acaba ?