Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık ve anne sütü doğduğundan beri hiç yetmedi hep biberon maması istedi. Şimdi biberon maması da yetmiyor hep daha fazla istiyor bende bu sebepte. En azından günde 1 veya 2 öğün onun için ne yapıp verebilirim. Sofraya şimdiden gayret ilgili yediklerimizin suyundan tattiriyorum hatta o kadar mutlu oluyor ki ablasına bende yiyorum gibi her seferinde kahkaha ile bakış atıyor ne yapabilirim çevremdeki herkes en az 6 aylık olsun diyirlar. Kızımda bı zamanda bisilere başlamıştık o zaman23. Yaşındaydım annem yanımdaydı şimdi o da yok nasıl yol izlemem gerekir